Veel gestelde vragen

1) Lunch bestellen

Onze producten kunnen uitsluitend worden besteld via onze website www.lunchlevering.nl
Bestellingen via mail of telefonisch kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

2) Tot hoe laat kan ik mijn bestelling plaatsen?

Onze producten kunnen tot 14:30 uur een werkdag voor levering worden besteld.
Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een bestelbevestiging in je mail. Het bewijs voor jou dat je bestelling binnen is bij ons en in behandeling wordt genomen. 

3) Levertijdstip
Bij het afronden van de bestelling kun je kiezen uit 3 tijdsblokken voor levering van de gekozen producten.  
Levering vindt plaats binnen het gekozen tijdsblok, met een speling van 30 minuten. Binnen het raam van het gekozen tijdblok worden de bestelde producten aangeboden. Indien producten niet afgeleverd kunnen worden, zullen deze retour gaan naar onze productielocatie alwaar deze in overleg kunnen worden afgehaald. 

4) Een zelfde bestelling voor meerdere verschillende dagen plaatsen

Voor elke data dient in dit geval een order geplaatst te worden. Dat is vrij eenvoudig.
Gebruik hiervoor de herhaalfunctie in 'mijn bestelgeschiedenis'
Log in op de site, ga aan de naar mijn bestelgeschiedenis (rechts op de website), selecteer de bestelling die je opnieuw wilt plaatsen, klik op herhaal deze bestelling en alle producten staan in één keer in je winkelmandje. Plan deze voor een andere datum en verzend je bestelling naar ons.

5) Een zelfde bestelling plaatsen voor dezelfde werkdag in de week,  'Geplande herhaalbestelling'

Wil je een lunchbestelling bijvoorbeeld elke maandag ontvangen, dan is dat mogelijk met de functie 'geplande herhaalbestelling' .  Log in op de site, kies je producten,  klik als je bestelling compleet is op afrekenen en plan deze bestelling voor de eerst gewenste maandag. Vink vervolgens 'deze bestelling plannen als herhaalbestelling' aan en het is voor elke maandag geregeld. Elke werkdag voor levering om 10:00 uur ontvang je nog even een bevestiging dat de bestelling de volgende werkdag wordt geleverd.

6) Bestelling wijzigen, producten toevoegen of annuleren

Is uitsluitend tot een dag voor levering (voor 14:30 uur) mogelijk per e-mail.
Forward de ontvangen bestelbevestiging naar bestelling@lunchlevering.nl en omschrijf duidelijk wat er gewijzigd, toegevoegd dan wel geannuleerd dient te worden.

7) Wijzigen vast geplande herhaalbestelling

Wijzigen van een 'geplande herhaalbestelling' is uitsluitend mogelijk in de eigen web-omgeving van de klant. Een 'geplande herhaalbestelling' wijzig je uiterlijk om 09:30 uur een dag voor levering, door deze eerst te verwijderen.
Uit 'Mijn bestelgeschiedenis' plaatst men de bestelling opnieuw in het winkelmandje waarin de wijzigingen kunnen worden aangebracht en de bestelling opnieuw kan worden geplaatst.

8) Wijzigen van klantgegevens

Het wijzigen van de accountgegevens is uitsluitend mogelijk in de eigen web-omgeving van de klant.
Wijzigingen kunnen na inloggen worden aangepast onder 'mijn account'.

9) De factuur

We leveren onze producten uitsluitend op factuur. 
Deze wordt digitaal verzonden in de week na uitlevering aan het mailadres welke vermeld in je account.
Is er een kostenplaatsnummer, routecode of andere referentie noodzakelijk op de factuur?  Vermelden hiervan is uitsluitend mogelijk voor het afronden van de bestelling via de site.

10) Overige vragen

Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen, mail ons dan op info@lunchlevering.nl of via contactveld hieronder. We proberen deze z.s.m. te beantwoorden.

Staat uw vraag er niet bij? Laat het ons weten.