Veel gestelde vragen

1) Lunch bestellen

Onze producten kunnen uitsluitend worden besteld via onze website www.lunchlevering.nl
Bestellingen via mail of telefonisch kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

2) Bestelling wijzigen of annuleren

Is uitsluitend tot een dag voor levering mogelijk per e-mail, waarin men de ontvangen bestelbevestiging forward naar bestelling@lunchlevering.nl Tevens dient in deze mail duidelijk te worden vermeld wat er gewijzigd dan wel geannuleerd dient te worden.

3) Wijzigen geplande herhaalbestelling

Het wijzigen van een 'geplande herhaalbestelling' is uitsluitend mogelijk in de eigen web-omgeving van de klant. Een 'geplande herhaalbestelling' wijzig je uiterlijk om 09:30 uur een dag voor levering, door deze eerst te verwijderen.
Uit 'Mijn bestelgeschiedenis' plaatst men de bestelling opnieuw in het winkelmandje waarin de wijzigingen kunnen worden aangebracht.

4) Wijzigen van klantgegevens

Het wijzigen van de accountgegevens is uitsluitend mogelijk in de eigen web-omgeving van de klant.
Wijzigingen kunnen na inloggen worden aangepast onder 'mijn account'.

Staat uw vraag er niet bij? Laat het ons weten.