Bestelling wijzigen of annuleren
Bestellingen welke direct zijn voldaan met iDeal of Credit-card kunnen helaas niet worden gewijzigd of geannuleerd. Deze zijn direct definitief.
Bestellingen op factuur kunnen worden gewijzigd of geannuleerd tot uiterlijk 1 werkdag (24uur) voor levering.
Bestelling wijzigen
Er kan altijd een reden zijn waarom je jou bestelling moet wijzigen. Bijvoorbeeld omdat er toch nog 4 mensen extra komen lunchen, je vergist hebt in de leverdatum, of omdat er nog een verse sap bij moet. Wat de reden ook is, wijzigen van je bestelling kan tot een werkdag voor levering en kun je binnen je account zelf aanpassen.
1. Log in, klik op ‘mijn bestellingen’ en zoek de orderregel van de desbetreffende bestelling.
2. Achter deze regel vindt je onder ‘Actie’ o.a. de mogelijkheid om je bestelling te wijzigen in het groen.
3. Klik op wijzigen en je bestelling wordt in zijn geheel weer geopend.
4. Voeg de producten toe die je extra nodig hebt en/ of plan de order opnieuw op de gewenste leverdatum en rond de bestelling af zoals gebruikelijk.
Annuleren
Annuleren is mogelijk en van toepassing op 2 soorten orders;
- Bestellingen tot € 250,- excl. BTW kunnen uitsluitend worden geannuleerd tot uiterlijk 1 werkdag (24 uur) voor levering. Annulering gaat door in te loggen op je account en de geplaatste nog niet geleverde bestelling te annuleren, door op annuleren te klikken. Je ontvangt vervolgens een bevestiging van annuleren in je mail. Annuleren op een kortere termijn dan 1 werkdag is helaas niet mogelijk i.v.m. onze voorraadplanning en orderuitzetting aan toeleveranciers.
- Bestellingen met een ordergrootte vanaf € 250,- excl. BTW of meer bevatten, kunnen tot uiterlijk 5 werkdagen (128 uur) voor levering.
De wijze waarop je dit kunt doen is gelijk aan de uitleg onder 1.