Bestellen

Bestellen is voor iedereen mogelijk tot uiterlijk 18:00 uur een werkdag voor de dag levering. Je kiest eenvoudig je producten en plaatst deze makkelijk in het winkelmandje.  Bestelling compleet, dan klik je op ‘afronden bestelling’ en log je in op je account. Nog geen account op onze site, registreer je dan hier en bouw je eigen bestelomgeving op onze site. Let even goed op dat je jouw of je bedrijfsgegevens correct invult, het aanpassen van een factuur na verzenden kan nl. gepaard gaan met administratiekosten.

Na het afronden van je bestelling ontvang je vrijwel direct een bestelbevestiging op het mailadres welke je hebt opgegeven én vindt je deze terug in je bestelgeschiedenis.        Zit deze niet in je mailbox, controleer dan eerst je Spambox of Ongewenste e-mail map even. Kun je de bevestiging daar ook niet terugvinden, kijk dan even in je account onder 'Mijn bestellingen'. Staat de bestelling daar ook niet, dan is de order niet geplaatst. Dat kan komen doordat je bijvoorbeeld bent vergeten akkoord te gaan met de voorwaarden. Kom je er ondanks deze uitleg toch niet helemaal uit, neem dan gerust contact met ons op per mail op bestelling@lunchlevering.nl.

 

Statusuitleg geplaatste bestellingen

In ‘mijn bestellingen’ vind je per orderregel in de 5e kolom een status overzicht van je bestelling.

Voort is de Actie die je kunt ondernemen, zichtbaar in de laatste kolom.

 

  • Bestellingen geplaatst op basis van factuur,

Is deze nog niet geleverd, dan staat onder Status de vermelding  ‘In afwachting’.  Je bent immers in afwachting van je bestelling.

Zodra de order is uitgeleverd, dan staat onder Status de vermelding ‘Voltooid’.  Je bestelling is bereid, onderweg of je hebt hem wellicht zelfs al ontvangen.

 

Onder Actie vindt je hier de mogelijkheden ‘Bekijken’, ‘Bestelling herhalen’, ‘Wijzigen’ of ‘Annuleren’.

Deze bestellingen kunnen hier worden bekeken en/ of herhaald en zijn met verwijzing naar onze voorwaarden te wijzigen, of annuleerbaar.

 

  • Bestellingen geplaatst en direct voldaan met i-Deal of Creditcard,

Is deze nog niet geleverd, dan staat onder Status de vermelding  ‘In afwachting’.  Je bent immers in afwachting van je bestelling.

Zodra de order is uitgeleverd, dan staat onder Status de vermelding ‘Voltooid’.  Je bestelling is bereid, onderweg of je hebt hem wellicht zelfs al ontvangen.

 

Onder Actie vindt je hier de mogelijkheden ‘Bekijken’ en ‘Bestelling herhalen’.

Deze bestellingen zijn altijd definitief en kunnen helaas niet worden ‘gewijzigd’ of ‘geannuleerd’.